English

חברה

כנס חיפה ה- 4 לתיירות
כנס חיפה ה- 4 לתיירות בכנס שנערך באוניברסיטת חיפה דנים המומחים באתגרים, ההצלחות והכשלונות במיתוג יעדי תיירות.
פרופ' פרדריק דימאנש מבית הספר לעסקים SKEMA בצרפת מסביר מהן ההגדרות והאוריינטציות החיוניות כדי ליישם מיתוג של ערים ומקומות ברמה הלאומית, האזורית והמקומית.
"שם המשחק" בשיווק כל מוצר היא יצירת תדמית ומודעות. אורן דרורי, סמנכ"ל שיווק במשרד התיירות, מדבר על האתגרים שעומדים בפני משרד התיירות ביצירת התדמית של ישראל.
מהם הגורמים שצריך לקחת בחשבון בתהליך של מיתוג? ד"ר אלי אברהם מהחוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה, מומחה בתחום, עונה על השאלה בהסתמך על הנסיון העולמי.
מהי חדשנות בתיירות? ערן כתר, יועץ אסטרטגי ושיווקי, מציג את הדרכים שבאמצעותן יכולים יעדי תיירות לחדש ולשווק עצמם מחדש.
80 אלף ישראלים בלבד ביקרו בטורקיה בשנה שעברה לעומת כחצי מיליון ישראלים בשנת 2008. דני צימט מסביר כיצד מיתגו בהצלחה רבה את טורקיה בשוק הישראלי.
בתהליך מיתוג של תיירות ומקומות יש צורך להשתמש בנכסים הקיימים של המקום. איל צאום, יועץ בכיר בתחום פיתוח עירוני ועיר חכמה ומומחה במיתוג ערים ומקומות מסביר איך ניתן לעשות זאת ומדוע, לדעתו, האסטרטגיה לשיווק התיירות בישראל כשלה.
עו"ד בן מיוסט, מנכ"ל החברה הכלכלית לעכו מספר על תהליך המיתוג שעברה העיר עכו.
הדימוי של ענף המלונאות במדינות רבות וישראל בתוכן כענף תעסוקתי הוא די נמוך. פאנל של מומחים ידון בשאלה איך ניתן לשפר את הדימוי הפנימי של הארגון התיירותי כדי לחזק את הזיקה של העובדים בו ולשפר את הערכתם כלפיו.
לייחודיות של מקום יש ערך רב בתהליך המיתוג שלו. איתן ליפיץ, מומחה בתכנון וישום אסטרטגיה מסביר זאת דרך המקרה של העיר אילת.
מיתוג אזורי נועד כדי לעזור לעלות את הביקוש לאותו אזור. אבל, האם מיתוג הוא תמיד הפתרון? אבי קורנס, יועץ שיווקי, ומסביר ומציג סיפורי הצלחה וכשלון של אזורים שעברו תהליך של מיתוג.
איך מנצלים את היתרונות השונים של עיר כשבאים לשווקה ברחבי העולם? הילה אורן, מנכ"ל מנהלת עיר עולם תל אביב מסבירה דרך הסיפור של העיר תל אביב.
מהם היתרונות התחרותיים שסביבן ישראל צריכה למתג את עצמה תיירותי בר תחרות? פאנל מומחים עונה על שאלה זאת ואחרות.